אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

  

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - קופה רושמת בראיון מיוחד

 

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

בוריס אובסניקוב, מנהל את הסניף החדש והגדול של כלבו אחים סמארה שנמצא בשפרעם

האחים סמארה התחילו מדוכן פלאפל בשפרעם, הם הקימו את המכולת הראשונה בעיר. מנהלים את העסק שלושה אחים, מוריס נאביל ופארד. הסופר משלב חוויה של מזון וגם חוויה של מוצרי חשמל. זה לא מובן מאליו, זה בסגנון של קוסטקו האמריקאית שמשלב בין הדברים יחד. כל אח אחראי על תחום אחר בניהול ובסחר של הדברים ואני מנהל להם את העסק.

מיהו קהל הלקוחות שלך?

כולם מגיעים. מגיעים מישובי משגב, עדי הרדוף, מהקריות-  קרית אתא מוצקין ביאליק, מאזור חיפה, ורדיה, הכרמל. מיועד לכל העדות והמגזרים, אנחנו מתאימים את עצמנו לכל החגים של כל העדות, גם יהודים גם מוסלמים.

מתי נפתחה החנות?

הסניף  הראשון  נפתח ב-1974 , גודלו 2,500 מ"ר. הסניף השני, הגדול יותר, (4,500 מ"ר) נפתח לפני שנה וחצי, אני הקמתי אותו. לפני כן ניהלתי סניף של שופרסל שם עבדתי 15 שנה.

איך אתה משווק את העסק שלך לצרכנים?

פרסום קבוע בכל העיתונים של אזור הצפון, גם במגזר היהודי וגם בערבי. אנחנו קבוע ברדיו חיפה וברדיו הצפון 104.5, עושים שלטי חוצות בצמתים המרכזיים וגם פליירים שאנחנו מחלקים לבתי עסק בסביבה הקרובה והרחוקה.  יש לנו צוות שיוצא לחלק לבתים וללקוחות מזדמנים.

אילו מבצעים אתה עושה בחנות והאם הם מצליחים?

כל חודש אנחנו עושים מבצעים, משתדלים להיות הכי זולים בסביבה. בנובמבר -דצמבר חגגנו שנה לחנות ועשינו 1+1 כמעט על כל החנות. זה הלך מצוין. בינואר עשינו מוצר שני בשקל. גם זה עשה הד מאוד גדול. אנשים הגיעו מנהריה מכרמיאל כי שמעו ש"האגיס" השני בשקל.

האם אתה מרוצה מהתנהלות החברות מולך?

יש לנו שיתוף מאוד גדול וטוב מול הספקים. יש הבנה הדדית מה הצרכים שלנו לקידום העסק, בהתחשב בצרכים של החברות לקידום מוצרים חדשים שלהם.

אילו תכניות יש לך בשביל העסק לעתיד?

השאיפה שייכנס אלינו יותר אנשים מהמגזר היהודי ויכיר את העיר שפרעם, כי זה עדיין נתפס כמקום שפחות נכנסים אליו. במגזר הערבי יותר באים כי מכירים את משפחת סמארה. הייתי רוצה שאנשים יהפכו את החנות הזאת לחנות הבית שלהם ולא שיגיעו רק בעקבות מבצעים שאנחנו עושים.

האם יש שינוי בהרגלי הקנייה של הלקוחות לעומת מה שהיה לפני שלוש או חמש שנים?

כן. אני רואה שהיום הלקוחות יותר מחושבים ובאים בידיעה שהם יודעים בדיוק מה שהם צריכים ולא מתפזרים וקונים כמו פעם. כל הנושא של הכלכלה במדינה לא מוסיף.

למה אתה מצפה מהספקים שלך בנוסף, מה חסר לך?

מצפים לשיתוף פעולה ולמנף את המכירות כמה שיותר. זה win win - אם הספק מצליח אז אנחנו נצליח. המטרה זה הצלחה משותפת של שני הצדדים.

האם חשוב לך לקבל יותר מידע (באמצעות קופה רושמת) על המוצרים שבהשקה, כמו: מה מיוחד בו? מי קהל היעד? תוצאות סקר טעימות? מה אומרים קמעונאים אחרים על המוצר? האם ישנם אביזרי נראות?

כן בהחלט. כשחברות וספקים עושים השקה למוצרים –הם רק שולחים את המוצרים בלי פירוט והסברים למי זה מיועד, מה צריך לעשות למי למכור ואיך... לדעתי, הקמעונאי שמוכר צריך להבין ולקבל את המידע על המוצרים שהוא  מקבל על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות ולהצליח למכור.

האם יסייע לך לקבל מידע זה דרך קופה רושמת?

בוודאי, זה מידע חשוב שיעזור לנו להבין איך למכור יותר טוב.

האם אתה תולה את אביזרי הנראות שאתה מקבל לחנות? האם זה משפיע על הקונים שלך?

בטח! למשל אסם משיקה חטיפים חדשים, אז הם הביאו כובשי מדף, הביאו סטנדים  - אמצעי נראות זה מקדם את המוצרים. זה נותן ללקוח לחוות את המוצר החדש ולנסות אותו.

אילו טיפים אתה יכול לתת לקמעונאים אחרים?

אם מציבים מטרה ורוצים להגיע אליה, הכל אפשרי.נגיד פה אצלנו, היו  הרבה רשתות שניסו לפתוח סופר ולא הצליחו. גם בגלל שהם לא השקיעו בניקיון, בנראות ובהתנהלות עסקית חכמה. כשהאחים סמארה קנו פה אנשים הרימו גבה, כי זה מקום כושל. אבל כשמציבים את היעד מגיעים למטרה.

 

 

בתמונה בוריס אובסניקוב "אחים סמארה" , שפרעם

 

 

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת