אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

איך נראית מחלקת הנון פוד בסופר שלכם?

האם היא זוכה לתשומת הלב שמקבלות שאר המחלקות?

האם אתם יודעים מה שיעור הרווחיות שלה לעומתן?

הדרך שבה אתם קונים תשתנה לנצח ב-2017​​

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

 

 

 

 

מצבן של מחלקות הנון פוד בסופרמרקטים אמנם משתפר, אבל עדיין נותר רגיש בגלל מחלקות המזון ההיקפיות שזוכות למרב השטח והקונים.

כדי שזה ישתנה, קמעונאים צריכים להקדיש להן יותר תשומת לב ואז אולי היא תפתיע ותמריא.   

 

נראה שאין זמן טוב לבחון שאלה זו מאשר בערב תערוכת טוטאל סטור השנתית, בחסות האיגוד הלאומי של רשתות בתי המרקחת, NACDS, שהתקיימה באוגוסט 2016.

 

ומה לדעתכם הייתה התשובה? 

 

שיפור, אומרים כמה מקורות בתעשייה, ובכללם ספקים, מפיצים וקמעונאים;

כמה מהם אף ציינו שמאחר שסוחרים התעלמו מהקטגוריה זמן רב כל כך, היא לא יכולה לרדת נמוך יותר, אלא רק לעלות.

 

עם זאת, בקרב רבים הולך וגובר הקונצנזוס שסופרמרקטים, ככלל, מתחילים להעשיר את מחלקות הסחורה הכללית והטיפוח שלהם, ואלה מציעות מבחר נרחב יותר של סחורה בחלקים רבים יותר, ומקדישים תשומת לב מיוחדת למחיר, כך שיתחרו במחלקות קמעונאיות אחרות.

 

המחקר ה"מדעי" של כתב "גרוסרי הדקווטרס" מגבה מחקר זה.

הוא נוסע שלוש-ארבע פעמים בשבוע לסניף שופרייט המקומי שלו בפריספני, ניו ג'רזי, ואומר שזה מציע מגוון נרחב של פריטי בריאות וטיפוח, רובם ניצבים זה בסמוך לזה באזור בחנות שבו התנועה ערה.

דלפק בית המרקחת, הממוקם בקדמת החנות, לא הרחק מהדלתות הקדמיות, מבהיר לקונים שלשופרייט זה, לפחות, יש כוונות רציניות למשוך את תשומת הלב שלהם ואגב כך לרוקן את הדולרים מהארנקים שלהם באמצעות פריטים מפתים מעולם הבריאות והטיפוח.

 

הוא אפילו הבחין בשיפור קל במחלקות מסוימות של סחורה כללית בחנות, בהן רכב, בית/ משרד וכלי בית.

אלה חדשות טובות לתעשיית הסופרמרקטים.

אפילו בתמחור תחרותי יותר, מחלקת הנון פוד מייצרת רווחים נאים ביותר, בייחוד בשביל תעשייה שאינה רגילה בתשואות רווח גבוהות על מכירות לפרטים.

 

כמו כן, משקיפים רבים מציינים שיחידות מסוימות בקטגוריית הנון פוד,  במיוחד אלה של טיפוח העור, בריאות הפה, היגיינה נשית, ולאחרונה באופן הולך וגובר טיפוח הגבר, עזרו למשוך יותר קונים לחנות ולגרום להם להוציא יותר כסף מאשר התכוונו.

וחשוב מזה, לסופרמרקטים יש הזדמנות מצוינת לנגוס בנתח השוק של בתי מרקחת וקמעונאי ענק מובילים שלהם מחלקות בריאות וטיפוח רבות.

 

בתי מרקחת הפכו לחנויות הנוחות של המאה ה-21, מה שאומר שהם מנסים למכור מוצרים רבים ככל האפשר לצרכן הדחוק בזמן.

זה גם אומר שהם קובעים מחירים גבוהים יחסית, בתקווה שהקונים מסכימים עם האמרה "זמן שווה כסף" ואינם מדקדקים במחיר שהם משלמים עבור פריטים אלה.

 

נראה שאסטרטגיה זו כבר לא מצליחה כל כך.

קונים רבים מתחילים לשים לב למחיר ודומה שההתנגדות בקרבם גוברת לשלם לעתים כפליים עבור דאודורנט או משחת שיניים בבית מרקחת לעומת מה שהם היו משלמים עבור אותו מוצר בחנות מכולת במורד הרחוב.

 

ובכל זאת, מומלץ שאלה מאתנו שמקדישים יותר זמן לשוטטות במחלקות הנון פוד במכולת לא ימהרו לשמוח.

הקטגוריות העיקריות והחשובות בחנויות מזון נשארו הקטגוריות ההיקפיות, וקמעונאים מחפשים בלהיטות אחר דרכים שיוכלו לקבל יותר מקום בשביל מחלקות אלה, ודבר זה בא לעתים קרובות על חשבון מחלקות הנון פוד.

 

תערוכת טוטאל סטור, אף שאינה מופע בלעדי של מוצרי סחורה כללית, בריאות וטיפוח, מציעה למשתתפיה מגוון נרחב של פריטי נון פוד של רבים מהספקים המרכזיים בענף.

כדי לחזק ולהצמיח את הקטגוריה, נדרש שיותר קמעונאים יקדישו יותר תשומת לב למגמות המשפיעות על קטגוריית הנון פוד בכלל, ועל המגזרים השונים בתוכה בפרט.

 

מפגש עם ספקים בשלושת ימי התערוכה יכול לסייע לקמעונאים לקבוע איזה תמהיל מוצרים יכול לעורר את העניין הרב ביותר בקרב צרכנים ועדיין למקסם רווחים לקמעונאים.

תערוכת טוטאל סטור היא האירוע הדומה ביותר לתערוכת נון פוד שיש לענף הקמעונאות להציע.

נצלו אותו.

                                                                              

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת