אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

כשלושים בעלי סופרמרקטים ומרכולים ברחבי הארץ הגיעו לפרלמנט הקמעונאים של ״קופה רושמת״ שהתארח לאחרונה בחברת נסטלה אסם, וכלל נאומים של בכירי החברה שסיפרו על מגמות ושינויים בהרגלי הצריכה התאמה של קווי הייצור, ההתפתחות והשינויים בנתוני המכירות - וכמובן גם המלצות אישיות למוצרים המתחדשים.​​

מנהלי אסם שמים הכל על השולחן בפרלמנט

הקמעונאים של קופה רושמת

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

מר איציק צאייג מנכ"ל קבוצת אסם ומר ניר מטוסביץ מנכ"ל קבוצת אסם סחר כיבדו אותנו ופתחו את המפגש ב'אני מאמין' שלהם, להלן דברים שאמרו לפרלמנט:

 

 

איציק צייאג מנכ"ל קבוצת אסם:

 

"נראה כי השוק הפרטי צומח בחמש השנים האחרונות, ובאסם זה בוודאות נכון. השוק הפרטי, אצלנו באסם, צמח פי 3 מהצמיחה הכללית בשאר השוק. כנראה שאנחנו עושים משהו טוב. אסם פותחת את השנה בסערה מאוד גדולה, עם הרבה מאוד חדשנות. חלקה חדשנות בתוך הקטגוריה (״אח של ביסלי״ בחטיפים ו״בונז׳ור ולתנור״ - 2 קטגוריות שיכולות להביא לשינוי)וניכר שרמת המכירות שלהם מאוד טובה. אתמול הייתי בקרית מלאכי ולשמחתי ראיתי שהמדפים ריקים, הביקוש היה גדול מאוד. ברור לי שעבור מי שיש לו מקום במקררים המותג ״בונז׳ור ולתנור״ יכול ליצור לו מקור הכנסה מצוין כי קו מוצרים הינו בעל  איכות גבוהה ועם פוטנציאל אדיר להצליח.

 

גם המחירים מאוד סבירים ביחס למוצר מוכן. בהחלט יש לנו עוד חידושים ואנחנו מלאים בעשייה כדי להביא צמיחה בקטגוריות של אסם וכדי לעבוד יחד אתכם, הקמעונאים ובסופו של דבר כדי להביא לכולנו יותר שקלים הביתה.

 

אנחנו מוצאים כמעט 20 מיליון שקל על תמיכה שיווקית, סכום לא מבוטל, בין היתר על מבצעים, על נראות בחנויות, וכל מה שצריך כדי לתמוך בפעילות ובקידום. בואו נעבוד קשה ונצליח!"

 

 איציק צאייג, מנכ"ל קבוצת אסם | "כנראה שאנחנו עושים משהו טוב"

 

 

ניר מטוסביץ מנכ"ל קבוצת אסם הסחר:

 

" אני רוצה להראות לכם צד אחר של נסטלה-אסם, איך עובדים בחברה גדולה, בינלאומית, עם כל כך הרבה אנשים, איך מנהלים את כל המנגנון הענק הזה, את כל האופרציה הזאת.

 

מה זה ייעוד?

יו״ר נסטלה, חברת המזון הכי גדולה בעולם אמר, שהייעוד הוא המצפן שמכוון את הפעולות שלנו ומעניק משמעות לעשייה שלנו.

 

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר? מה מוביל אותך? מה הערכים שלך?

אנחנו בחברה גדולה, צריכים לחבר את כולם יחד ולייצר מנגנון משותף. בסוף בא בנאדם, מסתכל על השקית החדשה של במבה והוא לא מבין איזה תהליך ארוך זה עבר כדי שזה יגיע ככה אל היד שלו. לפעמים זה כרוך אפילו תהליך של שנים שמתחיל מרעיון שמתגלגל.

 

כדי שכולם יעבדו יחד, עם אותה הכוונה, צריך שיהיה ייעוד. והייעוד שלנו הוא בנסטלה אסם: לשפר את איכות החיים ולייצר עתיד טוב יותר. זה משפט פתיחה שלנו והערך הכי מרכזי שלנו, זה כבוד עבורנו. מי שבסוף נותן כבוד  - מכבדים אותו, אם זה העובדים שלך, הלקוחות שלך או הספקים שלך. צריך לתת כבוד לעתיד, קל מאוד לשרוף את ההווה על חשבון העתיד. ככה נפתח ונטפח את הסביבה שבה אנחנו חיים.

 

יש לנו מפעלים, אריזות, פרושים בכל המדינה, בפריפריה, בכל מקום. אנחנו מעסיקים המון אנשים, ויש לנו הרבה לקוחות. חשוב מאוד שיהיה בקהילה שבה אנחנו פועלים, כבוד הדדי, כדי שהכבוד יחזור אלינו.

 

נסטלה היא חברת המזון הגדולה בעולם שפועלת ב-180 מדינות.אם מסתכלים על מגמות בעולם אנו רואים כי הרגלי הצריכה משתנים כל העת ועוד ישתנו. מותגים מלפני עשר- חמש עשרה שנה מתנהגים אחרת מהיום. פעם הייתה עולה פרסומת בטלויזיה ויום למחרת המדפים היו ריקים. אבל היום זה לא ככה. אז איך בכל זאת מושכים את הלקוחות והקונים?

 

הדור הצעיר, הילדים שלנו, קונים אחרת לגמרי, חשובים להם דברים אחרים. אחד הדברים שהכי חשוב היום לאנשים, וזה דבר שהולך ומתפתח, זה מה עומד מאחורי המותג, לא רק המותג עצמו.

 

למשל מקדונלדס. לפני 20 שנה בערך, אנשים היו קונים מקדונלדס כי זה המבורגר טעים. היום, יש המון תחרות ולאנשים חשוב לדעת מי זו החברה שעומדת מאחורי המוצר. האם זו חברה שעושה טוב? באמצעות מחקרים גילינו שלאנשים חשוב לדעת כמובן שהערך והייעוד חשוב כדי לשמור על עובדים טובים ועל לקוחות נאמנים. אבל גם כדי לשמור עניין מול הצרכנים חברה שעובדת נכון וטוב, זו חברה שבסוף מביאה ערך.אפילו חנות קטנה בשכונה ברחוב שנתפסת כאדיבה, כהוגנת, שנותנת כבוד ללקוחות, יבואו אליה ולא למישהו אחר שהוא לא כזה.

 

אז למי הייעוד שלנו פונה? לכולם! לעובדים, ללקוחות, לספקים, לבעלי המניות ולקהילה. לפעמים זה מקשה עלינו, הרף שהצבנו לעצמנו. יש ספקים שאנחנו, לפי ההגדרה, לא נשתמש בשירותים שלהם כי הם לא עומדים בסטנדרטים שאנחנו קבענו. לפעמים זה יעלה לנו קצת יותר. בייצור לדוגמא - אנחנו מקפידים על האיכות, ועל הבקרה - וזה עולה כסף אבל אנחנו יודעים שבסוף אין פשרות במוצר שיוצא לצרכנים. 

 

 

 

ניר מטוסביץ', מנכ"ל קבוצת אסם סחר | "מה מוביל אותך? מה הערכים שלך?"

 

 

אסם קיימת כבר 76 שנה ונסטלה כמאה חמישים שנה - זו חברה שחייבת להמשיך לפעול ולשמור על האיכות שהגדירה לעצמה. איך זה משפיע על המוצרים שלנו?  יש לנו מוצרי הנאה מצד אחד ומוצרי בריאות מצד שני.. חלק מהסל שלנו, לכאורה,הוא סל שיש עליו מחלוקת - יותר מדי מלח, סוכר.

החוכמה היא לפעול בהתאם לצרכים של הצרכן וגם לטרנדים. יש סקאלה רחבה בין הנאה לבין בריאות - איכות חיים. העניין הוא שגם ההנאה היא טובה לאיכות החיים - היא גם טובה לבריאות. ועל הציר הזה אנחנו חיים.

במוצרים החדשים שלנו  - ״בונז׳ור ולתנור״ יש הנאה, פינוק. אבל זה מגובה בבקרת איכות מאוד גבוהה, כך שזה גם משלב גם איכות חיים. כדאי לנסות. גם ״אח של ביסלי״ הוא ביסלי ללא גלוטן.

 

אנחנו משתדלים תמיד לשים את הדגש על 'להביא משהו שישלב את הערך התזונתי הגבוה, עם הנאה מירבית מהטעם וגם מגוון רחב של טעמים ואפשרויות'. כשיש לך ייעוד, צריך שזה יחלחל לכל מי שעובד ובא במגע עם אסם. זה לוקח זמן ועבודה קשה, אבל כפי שציינתי קודם - הייעוד הוא המצפן שדרכו אנחנו פועלים.

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת