אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

עונת המשקאות הקלים בפתח וזה זמן להתרענן במגמות והחידושים.

בשנת 2016 מכירת המשקאות הקלים נותרה יחסית יציבה, עם עלייה זניחה של 0.2%.

מכירות של איזה משקה עלו משמעותית השנה?

האם משקאות דיאטטיים עשוים להחליף את המשקאות הקלאסיים?

ואילו משקאות חדשים צפויים לפרוץ לשוק העולמי?

 

קיץ קל: פתיחת עונת המשקאות הקלים בארץ ובעולם​​

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

   

נתח השוק של הקטגוריות השונות

מכירות המשקאות הקלים בבריטניה מגיעות לשווי של 4.2 מיליארד ליש"ט בשנה, מה שהופך קטגוריה זו לאחת הגדולות אחרי אלכוהול, ושווה לסיגריות, כך מצא מחקר קאנטר וורלדפאנל  מינואר 2017.

למשקאות המוגזים יש את הנתח הגדול ביותר במשקאות הקלים, אבל איך תפקדו השנה קטגוריות המשנה?

לפי המחקר של קאנטר, המשקאות המוגזים נמכרים ב-1.3 מיליארד ליש"ט, עם ירידה של 3.1% לשנה זו.

לא רחוק מהם ממוקמים מיצי הפירות (טבעיים ומעובדים) עם שווי של 1.2 מיליארד ליש"ט.

קטגורית הסירופ הממותק ממוקמת במקום השלישי, עם 515 מיליון ליש"ט, אחריה מים מינרליים עם 450 מיליון ליש"ט והעלייה הגדולה ביותר לשנה זו – 7.8%.

במקום החמישי ממוקמים משקאות ספורט ואנרגיה עם 255 מיליון ליש"ט בשנה.

 

האם עדיין יש ביקוש לסוכר?

למרות העלייה במכירות של קולה זירו, פפסי מקס וגרסאות נוספות של המשקאות ללא סוכר, עדיין ישנה דרך ארוכה לפני שמשקאות נטולי סוכר יוכלו להתעלות על המשקאות בגרסתם הקלאסית, לפחות במכירות בפאבים ובשירותי קייטרינג, ועוד יותר במכירות במכולות.

 

מחקר מטעם הגרוסר מצא כי בריטים נוטים לרכוש יותר משקאות קלים עתירי סוכר, כשהם מבלים במסעדות ובפאבים מאשר במכולת. לעומת זאת, מחקר של מכון נילסן ו-CGA מצא כי לקולה דיאט יש נתח קטן משמעותית בשירותי קייטרינג ובפאבים מאשר במכולות.

 

פפסי היא דוגמה מצוינת לכך.

כאחת ההצלחות הגדולות של המשקאות הקלים בשנים האחרונות, משקה הפפסי מקס מחזיק ב-55% ממכירות המותג במכולות, וצומח ב-10.3%.

עם זאת, הוא מהווה רק 7.8% ממכירות המותג  בשירותי קייטרינג. מה גם, שהפפסי הקלאסי, עם כמות הסוכר הרגילה, נמצא במגמת עלייה.

 

משקאות חדשים ברחבי העולם

גם בשאר מדינות העולם מהפכת הבריאות מראה את אותותיה.

משקה סופרפוד קנדי מזרעי צ'יה ותפוח הוא ממש חטיף אורגני טבעוני.

יש בו לפחות 12% פרי, והוא נטול סוכר לחלוטין,המשקה מיוצר על ידי גרין פנדה.

משקה מעניין נוסף מגיע דווקא ממרוקו, והוא משקה קיווי מוגז של חברת פריז.

לשם שינוי הקיווי יעמוד לבדו, ולא ישולב עם פירות אחרים כמו תותים.

עוד בקטגוריית המוגזים נמצא משקה ליצ'י מוגז מיפן, של חברת קירין מאטס.

הוא משקה מופחת בקלוריות, והוא מוגז יותר ממשקאות מוגזים אחרים.

 

ומה קורה בענף המשקאות הקלים בישראל?

תחום המשקאות הלא אלכוהוליים בישראל גלגל בשנה החולפת 2.7 מיליארד שקל, בתוך כך מבקשת רשת שופרסל להיכנס כשחקנית חדשה לענף עם השקת מותג פרטי של משקאות קלים.

"כלכליסט" פירסם כי מדובר במהלך שבמסגרתו תחדור שופרסל לשוק המשקאות הלא אלכוהוליים ותמכור מגוון משקאות קלים מוגזים, מיצים ומים מינרלים תחת המותג הפרטי ותייבא משקאות קוקה קולה וקולה זירו מקונצרן אולקר הטורקי.

 

בעוד שאת המשקאות המוגזים והמים המינרלים שופרסל תייבא, למגוון המיצים תהיה אחראית החברה הישראלית "גניר".

כיום שוק המיצים הלא מוגזים נשלט על ידי החברה המרכזית עם 39.9% מהמכירות באמצעות פריגת.

 

גם 'קוקה-קולה ישראל' מתחדשת ומשיקה סדרה של משקאות פיוז טי Herbal, סדרה המאופיינת במתיקות מעודנת ובטעמי פירות עם צמחי תבלין מרעננים במיוחד: מנגו-קמומיל ואגס-מרווה.

השקת הסדרה החדשה של פיוז טי באה לתת מענה לצורך של צרכנים המחפשים משקה תה קר מרענן ומרווה, מופחת קלוריות ובמתיקות מעודנת.

בשנים האחרונות ביסס את עצמו המותג בהובלת הקטגוריה, הן בהיבטי הצריכה והן בחדשנות השיווקית, כאשר השקה זו מציינת חדשנות מוצרית אשר מתכתבת עם פעילות המותג מאז השקתו.

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת