אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

שוק המסחר המקוון נחשב לאחד הענפים הצומחים ביותר בעולם בעשור האחרון. הצרכנים בישראל משנים בהדרגה את הרגלי הקנייה המסורתיים שלהם ומתחילים לרכוש מוצרים גם באינטרנט. בשלוש השנים האחרונות שוק המסחר המקוון בישראל צמח ב-25% כל שנה ושיעור הלקוחות הכפיל את עצמו. מחקר של חברת הייעוץ TASC בישראל מראה כי בחמש השנים הבאות יותר צרכנים יקנו באינטרנט, בתדירות גבוהה יותר ובכמויות גדולות יותר בהשוואה לצריכה הנוכחית​

המהפכה של שוק הקמעונאות:

הקמת אתר מכירות - איך תעשו את זה נכון?​

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

 

שוק המזון המקוון בישראל הוא כבר היום הכי גדול מבין שאר קטגוריות המסחר. המניעים העיקריים שלנו לקניות של מזון באינטרנט, הם הנוחות והחיסכון בזמן. כיום צרכנים מבינים שהאינטרנט מאפשר להם להמיר את זמן הקניות המסורתי לזמן איכות אחר. משפחה יכולה לעשות הזמנה פשוטה של מצרכים דרך האינטרנט לפני שהם יוצאים מהעבודה, וכשהם מתחילים בהכנות לארוחת הערב, המשלוח כבר מגיע לפתח ביתם. השוק נמצא בצמיחה מתמדת וכבר היום לקוחות רבים עוברים מקניות פיזיות לרכישות באינטרנט.כשקניות באינטרנט הופכות לפתרון הנוח ביותר, יתרון הנוחות של הסופרים הקטנים נשחק. רשתות המזון הגדולות מרוויחות מהמסחר המקוון כיוון שעבור הלקוחות שלהן הפתרון הזה הוא יותר נוח. הסופרים הקטנים, שהיתרון הכי גדול שלהם הנה הנוחות, עלולים לראות זאת כאיום. אך למעשה, מדובר בהזדמנות. כיוון שלסופרים הקטנים, יש את מה שאין לרשתות הגדולות והם יתרונות כמו קרבה לבית, טריות, יחס אישי והיכרות, שהופכים לנכס של ממש כשאלו מגיעים לאינטרנט.  חברת יוניליוור, שרואה בקמעונאים הקטנים שותפים אמתיים וחלק בלתי נפרד מהמהפכה בשוק הקמעונאות, הקימה את Shopo.co.il במטרה לאפשר לכל סופר להקים אתר קניות בעלות מסובסדת, ולקבל ליווי ותמיכה לאורך כל התהליך תוך קבלת מעטפת שיווקית מקומית.שופו הינו מיזם משותף של יוניליוור וחברת Self-Point, אשר מעניקה שירותי הקמה ותחזוקה מקיפים של קטלוג המוצרים, כך שבעל הסופר השכונתי יוכל להמשיך בפעילות הרגילה בחנות מבלי להיות טרוד בתחזוקת האתר. יצאנו לשטח לדבר עם בעלי הסופרים שכבר הצטרפו למהפכה על מנת לקבל מהם טיפים מנצחים להקמת אתר מכירות באינטרנט. איך עושים את זה הכי טוב? 

 

רפי ושירלי, סופר הנחלה בראשון לציון ותל אביב

לפני כשנתיים הקימו רפי ושירלי את הסופר שלהם בשכונת הנחלה בראשון לציון, עיר מולדתה של שירלי. "התחלנו מאפס לחלוטין, בלי עזרה של אף אחד. נלחמנו בשיניים בבירוקרטיה ונתקלנו בהרבה מכשולים בדרך בתור עסק חדש. מההתחלה הבנו שבאיזשהו שלב נצטרך למכור גם באינטרנט, אבל חששנו מזה. לא רצינו לוותר על החנות שלנו שהקמנו באהבה גדולה. היום אני מבין שלמכור באינטרנט זה ממש כמו חנות נוספת. התרחבנו. זה חשוב שיהיה לך מישהו שילווה אותך בתהליך כי ככה מקפידים לצמוח תוך כדי שמירה על החנות שלך. שופו גם ליוו אותנו מההתחלה וגם כל הזמן חושבים איך אפשר לשפר את התהליך. הם שותפים עסקיים שלנו לכל דבר, גם מבחינה טכנולוגית, גם מבחינה שיווקית וגם מבחינת חשיבה קדימה". 

 

הנה הטיפים שלי:

שירות מעל הכל – תמיד ידענו שאנחנו רוצים לתת שירות מצוין. כשהתחלנו למכור באינטרנט, מהר מאד הבנו שכדי להתחרות בגדולים המפתח הוא לתת שירות הכי טוב שאתה יכול. אנחנו נותנים משלוחים חינם, מגיעים ללקוח תוך שעות בודדות ומקפידים לבחור את הפירות והירקות באיכות הכי גבוהה למשלוחים. התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן, הלקוחות מעריכים את זה וממשיכים להזמין באתר. חיבור לקהילה – מעבר למעטפת הפרסומית של שופו, השיווק שעבד לנו ממש טוב הוא מפה לאוזן. הלקוחות המרוצים סיפרו לחבריהם וכך הגדלנו את מאגר הלקוחות שלנו. הדרך הנכונה לעשות את זה היא להתחיל מבפנים החוצה – פנינו ללקוחות שכבר קונים בחנות ומכירים אותנו והם הפיצו את הבשורה למעגלים חדשים. אחר כך האתר של שופו אפשר לנו לבנות קהילה מהלקוחות הקיימים, להקים מועדון לקוחות ולהוציא הודעות משותפות ללקוחותינו ששימרו את הקהילה. 

 

יורי, הבזאר הרוסי באריאל 

לפני 14 שנה החליטו זוג החברים, יורי ועמנואל, לאסוף את ההון העצמי שלהם, ולרכוש ציוד בסיסי להקמת סופרמרקט באריאל. בכל שנה שחלפה הם השקיעו מחדש בפיתוחו. היום, הבזאר הרוסי היא חנות הדליקטסים הגדולה באריאל ונותנת מענה לא רק לתושבי העיר אלא גם מחוצה לה. "ברגע ששמתי לב שיותר ויותר לקוחות מחוץ לאריאל התחילו להגיע לחנות היה לי ברור שעם התפתחות הטכנולוגיה הצעד הבא הוא קניות אינטרנטיות - פתרון נוח וזמין ללקוחות מחוץ וגם בתוך העיר" מספר יורי. ב-Shopo.co.il אנחנו יכולים לתת להם את אותו השירות וגם ולחסוך להם זמן יקר. כשיוניליוור הציעו לנו להצטרף לשופו בעלות מסובסדת וגם ללוות אותנו בתהליך, קפצנו על ההזדמנות. ההתחלה אכן לא קלה, אבל עם ליווי נכון והעצות המתאימות, כל בעל מכולת יכול לעבור לאינטרנט".

 

הנה הטיפים שלי:

שקיפות - כאשר מקימים אתר אינטרנט חשבו לוודא שהמוצרים, המחירים והמבצעים בחנות זהים למוצרים באתר. באופן הזה אנו יוצרים שקיפות אצל הלקוחות שלנו ויוצרים אצלם חוויה זהה לקניה בחנות. ב-shopo.co.il  טכנולוגיה של התממשקות ישירות לקופה וסריקה של כל המוצרים פעמיים ביום כך שהמלאי, המחירים והמצבעים נשארים מעודכנים ואני לא צריך לדאוג מזה.תהיו שם בהתחלה – כאשר אתם מתנהלים עם לקוחות קיימים שלכם, יכול להיות שהם לא יהיו מורגלים לקנות באינטרנט ויחששו בהתחלה. תסייעו להם בצעדים הראשוניים ברכישות, תעזרו להם להוריד את האפליקציה בחנות ותעזרו להם הזמנה הראשונה. דרך נוספת היא לתת הטבה משמעותית ברכישה באתר (משלוח מתנה, קופון זיכוי לקניה ראשונה כו') אשר ייעזרו לייצר את הקניה הראשונה ומשם הם יישארו אתכם לשנים.

 

 

ענית, סופר חפר אזור תעשיה בחן / זמר

"לפני 20 שנה הקמנו סופר שכונתי כשמטרתנו הייתה לתת שירות לתושבי היישוב והסביבה הקרובה. כולנו משפחה כאן ביישוב. בשנה האחרונה החלטנו לפרוץ קדימה ולהתרחב. יחד עם מעבר לשטח יותר גדול, והידיעה כי קניה באינטרנט הפכה לשגרה בקרב הציבור, זה היה חלק טבעי מהקמת הסופר החדש. אנחנו רוצים לתת לכל מי שאין לו זמן, שאינו נייד, שאינו גר בקרבת הסופר ושעדיין רוצה ליהנות מאיכות גבוהה של מוצרים, שירות אדיב ומשלוח מהיר, את היכולת להשתמש בשרותינו. המטרה היא להיות זמינים ונוחים לכולם, גם ליישובים וערים סמוכות, גם למגזר הערבי. אתר של סופר שונה מאתרים של עסקים קטנים אחרים. על מנת שהאתר יהיה נח ואיכותי  נדרשת תחזוקה רבה ומערכת תמיכה טובה ועל כן צריך לפנות למי שמתמחה בזה, אין אפס. צריך ליווי ותמיכה".

 

הנה הטיפים שלי:

שיווק ברשתות חברתיות – השיווק שעבד לנו הכי טוב באינטרנט הוא ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, וכו'... פירסמנו את האתר בעמודים וקבוצות פייסבוק של מושבים באזור וכך יצרנו חשיפה לאתר. אנחנו מבינים שחלק גדול מקהל שגולש ברשתות החברתיות הוא קהל היעד המתאים לנו ולכן הפרסום בפייסבוק פשוט עובד.תפעול פשוט – אחד האתגרים הגדולים במכירה באינטרנט הוא ליקוט יעיל של ההזמנות. הפלטפורמה של shopo.co.il מקלה עלינו מאד בנושא הלוגיסטי באמצעות שלושה דברים: סריקת המוצרים באמצעות סורק נייד – מונעת טעויות שעולות הרבה כסף וזמן וחוסכת מעבר בקופה, מיפוי של המדפים בחנות – מאפשר לבעל הסופר ללכת במסלול היעיל ביותר ולחסך זמן יקר. שימוש במערכת הניהול של האתר – מאפשר לנו לבצע מעקב על ההזמנות שנכנסות ווידוא שהכול מסופק בזמן.

 

 

 

 

**כל הנתונים נלקחו ממחקר של חברת הייעוץ TASCלפרטים, אמיתי: 052-9240677

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת