אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

התחרות על ההתאמה האישית מתחממת: מצלמות שמסוגלות לנחש את גיל הקונים ובאיזה מצב רוח הם

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

בינואר ובמרץ התקיימו שתי תערוכות מזון מובילות בארצות הברית. הנה חמשת המוצרים החדשניים הבולטים שהוצגו בהן.​

המוצרים החדשניים ביותר מוכיחים עד כמה מגמת הבריאות חזקה

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

  

באמצע חודש ינואר התקיימה תערוכת וינטר פאנסי פוד שואו, שנותנת הצצה לעתיד המזון והמשקאות ולטרנדים החמים ביותר בתחום. כחודשיים לאחר מכן, בתחילת מרץ, התקיימה התערוכה השנתית אקספו ווסט - האירוע הגדול בעולם למוצרים טבעיים, אורגניים ובריאים. המשותף לשני האירועים? חדשנות מקיר לקיר ודגש משמעותי על בריאות, טריות ואיכות. 

הרי לפניכם מצעד חמשת המוצרים החדשניים ביותר שלנו.

 

1. יוזו תוסס

 

חברת המשקאות היפנית קימינו דרינקס מתמקדת בייצור של משקאות בריאים בטעמים יפנים אותנטיים. ההיצע הראשון שלהם הוא משקה מוגז שעשוי ממיץ יוזו טרי עם קמצוץ של סוכר קנים אורגני. המשקה הוא האיזון המושלם בין מתוק לחמוץ שמבליט את טעמו של פרי היוזו הארומטי, שהוא חלק בלתי נפרד מהמטבח היפני במשך מאות שנים. 

 

 

2. קרוקטים קפואים

 

זה אולי נשמע כמו אוכל לא בריא בעליל - גם מטוגן, גם גבינה וגם קפוא - אבל הקרוקטים הקפואים של חברת אלזוורת׳ קואופרטיב קרימרי הם איכותיים והכי בריאים שאפשר. הם עשויים מגבינה שלא מכילה צבעי מאכל או חומרים משמרים, ומיוצרת מחלב שמקורו בחוות משפחתיות ובבעלי חיים אוכלי עשב. הקרוקטים מגיעים בטעמי גבינת צ׳דר, חובצה (שמוכר יותר בשמו המסחרי ריויון) וגבינת באפלו חריפה, ונמכרים כשהם קפואים ומוכנים לטיגון. 

 

 

 

 

3. חלב A2 בטעם ג'ינג'ר כורכום 

 

נתחיל בתשובה לשאלה שככל הנראה רבים מכם שואלים כרגע: מה זה חלב A2? ובכן, בקצרה, פרות מייצרות חלב שמכיל חלבון A2 אבל עם השנים, גן שנקרא חלבון A1 עשה גם הוא את דרכו לחלב שלנו. מחקרים סבורים שהתגובה האלרגית או קשיי העיכול שנגרמים מחלב - כולל מחלות אוטואימוניות - הם תולדה של צריכת חלבון A1. לכן, אנשים רבים מאבחנים את עצמם כרגישים ללקטוז. 

בבדיקות שערכה חברת אלכסנדר פמילי פרם התברר ש-80-90% מהאנשים שסבורים שהם רגישים ללקטוז למעשה רגישים לחלבון A1. חלק גדול מהאנשים האלה יכולים לצרוך חלב A2 בלי לסבול מתופעות לוואי וללא בעיות. 

החברה מוודאה שכל הפרות שלה מייצרות חלב אורגני A2 וניזונות מעשב. חלב הגי׳נג׳ר כורכום של אלכסנדר פמילי פרם מועשר בוויטמינים ובאומגה 6 ו-3 ממקורות טבעיים, ועשיר בטעם, כולל מעט סוכר קנים אורגני. החלב יכול לשמש לשתייה כך סתם או כתוספת לשייקים ולמשקאות קפה יצירתיים. 

החברה מייצרת גם חלב A2 בטעמי קרמל, שוקולד, וניל ואגנוג (משקה ביצים מסורתי שנצרך בחג המולד).

 

 

תמונה מכאן: https://alexandrefamilyfarm.com/products/ginger-tumeric-milk/

 

 

4. רוטב עגבניות מזן מורשת

 

לפני 50 שנים, לעגבניות היה טעם אחר. עגבנייתי יותר. וזאת לא המצאה של אלה שעוד זוכרים, אלא מציאות מוכחת. לפני שחברות הזרעים התחילו להשביח זנים של עגבניות ולהתאים אותן לגידול תעשייתי, לעגבניות היה טעם עשיר יותר והן גם הכילו יותר ערכים תזונתיים. לכן, היום חקלאים וצרכנים רבים מתחילים לחזור לזנים של פעם.

רוטב העגבניות של חברת נאפה ואלי טומטו קו הוא הראשון מסוגו בעולם שמיוצר כולו מעגבניות מורשת, לדברי החברה. אנשים שטעמו את הרוטב בתערוכה אמרו שהוא כל כך טעים עד שאפשר לחמם אותו ולאכול ככה, כמו מרק. הוא מתקתק, עשיר ובעל מרקם מצוין. הרוטב מכיל עלי קייל, גמבה, בצל ושום ללא תוספת סוכר. 

 

 

 

 

5. חטיפים מפירות אמיתיים

 

למרות שהוא מופיע בסוף הרשימה, זהו אחד המוצרים החדשניים ביותר מתערוכת אקספו ווסט: חטיפי הול פוד הטבעיים של ברייט פודס. 

מה שהופך את החטיפים המקוררים האלה לכל כך מיוחדים הוא שהם הראשונים שמיוצרים בטיפול בלחץ גבוה (HPP - תהליך שגורם להפחתה של המיקרואורגניזמים הלא רצויים במוצרי המזון). ובגלל שאף חברה מעולם לא ייצרה מוצר דומה, החברה הקדישה שלוש שנים תמימות לפיתוח, עד שהצליחה להגיע לתהליך הייצור המושלם בכוחות עצמה.

לדברי מייסד החברה, ברנדן שייפר, ״זה לא היה פשוט בכלל. אף אחד מעולם לא ייצר חטיפים מתוצרת טרייה קודם לכן, ובטח שלא בשיטת HPP, והיו לנו הרבה מאוד סוגיות לפתור. איך משלבים ירקות ופירות טריים בחטיף ועדיין שומרים על כל המיץ והסיבים הבריאים? איך עושים את זה בלי לאבד את החומרים הכימיים המקשרים? איך גורמים לטעם של החטיף להישמר במשך 80-90 יום בלי לאפות אותו? והכי חשוב - איך גורמים לו להיות מאוד מאוד טעים?״

ובכן, כל העבודה הקשה בהחלט השתלמה כי התגובות היו נלהבות.

החטיף של ברייט פורדס מגיע בארבעה טעמים - אשווגנדה (צמח מרפא שעוזר להתמודד עם לחץ נפשי), מאקה (אבקה צמחית שנותנת אנרגיה ומעוררת), פרוביוטיקה וכורכום. 

 

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת