אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

בריטייל'ס ביג שואו, תערוכת הקמעונאות הגדולה, החשובה והמשפיעה בארצות הברית, דיברו על מסרים מבוססי מיקום, אחסון וטיפול במידע מבוזר, תשלומים, ניתוחים לעתיד, רובוטיקה ותיוג מלאי אלקטרוני.

אז אם התעשייה כה מתקדמת – למה קונים פחות?

לפי נשיא ומנכ"ל הבנק הפדרלי של ניו יורק, התשובות נעוצות במשבר הסאב פריים

למה צרכנים קונים פחות כיום?​​

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

  

ויליאם דאדלי, נשיא ומנכ"ל הבנק הפדרלי של ניו יורק, דיבר בפנל שהתקיים בתערוכת ריטייל'ס ביג שואו על הדרך שבה השתנתה התנהגות הצרכנים בארצות הברית בעשור האחרון, ועל ההשפעה של שינויים אלה על תעשיית הקמעונאות.

 

דאדלי בחר בהסבר שונה קצת מהניתוח ומהדוגמאות הרגילים, והתמקד בדבריו על הקשר בין דיור להוצאות קמעונאיות.

 

"אני טוען שחלו כמה שינויים מרחיקי לכת בדרכים שמשקי בית מממנים את צורכיהם", הוא אמר, "ואני מאמין ששינויים בשוקי הדיור והמשכנתאות השפיעו על הנכונות ועל היכולת של משקי בית ללוות כסף, ולאלה בתורן היו השלכות חשובות על הדינמיקה של צריכה בעשור האחרון".

 

שינויים אלה בשוקי הדיור והמשכנתאות, אמר דאדלי, מסבירים מדוע ההתאוששות מהמיתון הגדול של 2008 הייתה אטית בעיני רבים - ובכללם בענף הקמעונאות – מכפי שרצו.

 

נראה שמה שאירע הוא שמשבר הדיור ותוצאותיו הפכו את בעלי הבתים למוכנים פחות למשכן את בתיהם כדי לממן רכישות קמעונאיות.

לשם השוואה, לפני המשבר הם השתמשו במשכון בתיהם כבטוחה להלוואות לטווח קצר או כדי לקחת משכנתה שנייה.

 

מקצת משינויים אלה, הודה דאדלי, לא היו רצוניים: בנקים שינו את הכללים שלהם, וכיום קשה יותר לקבל הלוואה מכפי שהיה פעם. אולם נראה שרוב השינויים היו מרצון.

במקום לקנות מכוניות שניות או לצאת לחופשות בזבזניות, אנשים ברמות עושר שונות משלמים את המשכנתאות שלהם.

 

ונראה שהם אינם מהמרים על כך שערך בתיהם יעלה ביציבות ולצמיתות ואינם לוקחים הלוואות שמחייבות החזרת ריבית.

 

וכך, לפי החישובים של דאדלי, מנוכים 500 מיליארד דולר בשנה מהוצאות קמעונאיות.

דבר אחד שיכול לעזור הוא אם שיעור הצמיחה הכלכלית השנתית, העומד כיום על 2%, יכפיל את עצמו, דבר אשר קורה בחלקים מסוימים של וושינגטון; אבל לפי דאדלי, צמיחה אגרסיבית כזו אינה סבירה.

 ​

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת